5.

  
  
 
Helt onödig skoldag idag, vaknade vid halv nio och skulle börja tio. Men jag och Fanny skippade idrotten så vi var på skolan vid halv elva. Efter lunchen så behövde jag tydligen inte vara på lektionen eftersom jag redan gjort det vi skulle göra, vilket resulterade i rast. Less på alla raster, såååå jobbigt. Hål hit och dit. 
Nåja, det löste sig när Gun släppte in mig Fanny och Alma i metodrummet, haha, fördelen med att gå VO, sova på rasterna, hihi! 
Slutade kring tre och åkte direkt hem, somnade och sedan kom pappa och hämtade mig. Jag for och solade, köpte lite saker till Turkiet, kopierade pass och biljetter. Sen bjöd pappa mig på en lyxshake och en sallad, bästa papppis! 
Inte länge kvar nu, på lördag åker vi iväg, lääängtar som tusan! 
Nä nu ska jag gå och lägga mig, långdag imorgon. Sovmorgon till tio och sista skoldagen, sen långledigt och tuuuurkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0