Sunday funday

                                                   
 
Min helg har varit lugn och skön, som de senaste helgerna sett ut då jag helt tappat suget för allt som har med fest att göra. Tänk att snea en gång kan få en att tappa suget helt, är mest bara taggad för Havana 2014 orkar knappt vänta känns det som. 

I fredags blev det jag som stod för middagen som resulterade i sushi, efter det lite filmmys och gotta.
Hemmamatch var jag, pappa och Emma och såg på arenan på lördagen och vi krossade serieledarna, vad jag älskar detta lag!! Sedan blev det hemmagjord pizza till middag och Linnea och Andreas kom på besök, lite prat, glögg och gotta. Mysmysmys! Blev en tidig kväll vilket var skönt. 
Idag har Olivia varit på besök och jag hon och Eva for på stan, sedan hem och jag storstädade inför att Emma ska bo här i en vecka, rent och fint är det nu. 

Ikväll blir det tidigt igen, ska nämnligen upp vid 9 för att åka till Stil och klippa mig hos Linnea. Äntligen!
Har gått alldeles för länge sen sist och ska bli skönt att få det kort igen, det har växt som ogräs senaste månaderna.. föör långt nu tycker jag så det ryker imorgon plus lite mörkare färg i det. Skönt :-)
Sen är det bara växla pengar, packa, handla, tvätta och lära Emma larmet innan vi åker iväg till Spanien tidigt på onsdagmorgonen. Längtar faktiskt, även om det inte är Alanya! Ska bli skönt att få koppla av med pappa och resten. 
Nu är det hopp i säng som gäller om jag ska kunna ta mig upp imorgon, lite big bang theory innan bara :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0