Effektiv

 
Blev en 40 minuters promenad med världens bästa podcast i öronen. Sen har jag städat och rensat rummet rejält, kastat massa kläder, tagit bort mammas kläder och kastat hennes gamla smink osv och farmors också, det var skönt för det ligger ändå bara och skräpar. Har också rensat mamma lådorna och foton och kastat alla bilder på Justin, det var på tiden det, haha.. 
Har suttit och rensat spotifylistorna och förrådet så allt är klart till den dagen jag kommer att flytta hemifrån som förhoppningsvis blir i sommar om jag lyckas få mig ett jobb! 
Nåja nu är det rent och fint i mitt rum och har packat väskan så pappa kommer strax och skjutsar mig till Simon, vad vi kommer att hitta på när han slutar vet jag inte. Förmodligen middag av något slag och sen ska jag sova tidigt för jag är helt död efter denna dag, haha. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0