Fredag

 
Hejhopp!
Igår vaknade jag redan vid kvart i sex när Simons jävla klockhelvete ringde, somnade inte om så jag gick upp och åt frukost och såg på weeds. Vid elva kom pappa och hämtade mig så for vi på fareast och åt lunch. Efter det åkte jag till Simon igen och pluggade och såg på weeds, sen kom Jossan förbi en sväng med världens sötaste vovve som är en kopia av Diesel, såå roligt!

Simon kom hem efter halv fem någon gång och vid sex for vi till Fredriks garage, jag for dock och övningskörde och det gick bättre än alla andra gångerna, faktiskt. Men har blivit för bekväm så tänker inte ens på vad jag gör när jag kör, nog för att det är bra men då glömmer jag ju bort att titta mig omkring vilket typ är det viktigaste. Nåja, det ska nog bli bra, hoppas Leif kan banka in något i skallen på mig som inte brukar vara allt för enkelt. Är redan fruktansvärt less på teorin och måste plugga ännu mer. 
På måndag har jag körlektion, det var på tiden, har längtat! 
Efter jag övningskört igår så åkte jag tillbaka till garaget där Fredrik, Jossan, Oskar och Simon var. Vi var där i nått tag och sen vid nio for vi hemåt. Blev en sen kväll då jag och Simon somnade efter tolv någon gång.
 
Idag ville jag återigen kasta Simons telefon i väggen då jag tyckte den ringde alldeles för tidigt. Efter han for iväg så somnade jag om till halv elva ungefär och nu har jag diskat och plockat undan och ser nu på Weeds. Simon slutar klockan ett idag så vi får se vad vi hittar på, ska försöka klämma in lite plugg idag också. Nu ska jag fortsätta glo på Weeds och ge Runar mat, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0