Hate how much i love you

 
Har suttit och väntat sen klockan halv tre typ på att pappa ska komma och hämta mig. Ringer han vid tre och han säger att han väntar på sin bil som är på lagning, det tar bara en halv timme. Ringer en timme senare, ne asså jag får inte bilen idag så jag tar mig inte hem så Eva hämtar mig när hon kommer. 
Ja men då frågar jag Eva vars hon är och hon var inte påväg hem på ett tag.. så less, haha är hungrig.. och vill åka till Simon.. 
Har gjort fika till Flisan och hennes kompis Amanda och druckit kaffe så nu kommer jag inte kunna sova ikväll säkert. Nåja, ska packa väskan och vänta på att dom kommer hem någongång så jag får ta mig till Simon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0