Lördag och redbull


Fredagen igår var riktigt mysig, vaknade kring 10 och for sedan direkt och åt lunch med pappa. Efter det tvättade jag och sen kom Simon hem, och vi for väl ut ganska direkt. For på systemet och sånt, sen hem till Simon och duschade osv. Efter det åkte vi till Simons pappa och skjutsade några och så köpte vi pizza och for tillbaka till hans pappa och åt. Efter vi ätit åkte jag till Andreas och Linnea för att fira Linnea, fick lite fika å sånt och fick äntligen se deras nya lägenhet, blir så avis och vill skaffa en själv!! Nåja, sen åkte vi till mig och hämtade nå grejer och sen hem till Simon och skulle se film, men vi var så trötta så efter halv elva gick vi och la oss..

Vaknade 8 idag och väntade tills Simon vaknade vid 10, så käkade vi frukost och for sedan ut. Han har nu farit till Fredriks garage och det kändes inte så lockande att följa med och vänta så han skjutsade mig till pappa så ska jag följa dom till Luleå en sväng. Är pappas födelsedag idag så ska bli mysigt att spendera dagen med honom, sen blir det fika eller mat hos oss, dock bara jag och Simon. Ge han presenter och gratta honom, sen får vi se vad vi hittar på, jag ska försöka bli på bättre humör idag för har varit så deppig.. Tror det har och göra med att det snart är 3 år sedan, men, det ska nog gå över, känner igen den här känslan så det går över. Jag har ju världens bästa pojkvän som gör mig toppen glad så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0