Måndag


I lördags så var ju jag hemma och sen kom Simon och åt middag och för att fira pappas födelsedag. Gav han en vinflaska och ett kort glad blev han och gomat fick vi. Efter det åkte jag och Simon till Simon och hoppade in i Fredriks bil med Jossan och Oskar. Åkte runt och hämtade vin och sen till Fredriks garage för att förtära lite alkohol. Var väldigt trevligt och vid halv två var vi hemma. 

Igår så tog vi det bara lugnt, sen frukost på ängeln och sen mot biltema en sväng. Sen var det fika hos oss med min bror och syster. Vi var bara där en snabbis och sen köpte vi lite gotta och åkte till Simon och såg på film och sen var det läggdags.


Nu ligger jag i soffan hos Simon, har diskat, tvättat och städat och ätit. Och nu ser jag på weeds och väntar på att Simon ska komma hem, ikväll ska jag på teorilektion, spännande :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0