Måndag

 
 
Då hamnade man här återigen och nu är det fasiken nog med att byta fram och tillbaka, nu ska jag hålla mig här. Det var då ett tag sedan man skrev här då, mycket roligt har hänt. 
Men vi hoppar direkt till den här helgen som har varit riktigt nice faktiskt. 
I fredags så åkte jag, Simon, Jossan och Oskar till Jossans stuga i Överkalix, och roligt var det! Vin, cider, bastu, skoter, grilla osv. Något som verkligen måste göras om. Igår kom vi hem kring fyra tiden och då åkte jag hem och bytte om, sen var det middag på Blå Ängeln med Simon och gänget, hehe. 
Sen åkte jag och Simon och köpte godis och hyrde film, sen hem till honom och duscha, packa upp och filmen var så dålig att vi slog av den och vi somnade efter tio någon gång. Skönt att komma i säng i tid för en gångs skull. 
Och äntligen har Simon börjat jobba i Boden igen så nu får vi vara med varandra varje dag och jag slipper sova själv som inte alls är roligt. Vaknade när Simon klev upp kvart i sex, en hejdå puss och sedan somnade jag om och vaknade igen vid halv nio och fixade mig, gav Runar mat och sen for jag och pappa och åt lunch. 

Nu är jag hemma och har tvättat för att ta med mig lite kläder och sånt till Simon, pappa kommer strax och hämtar upp mig så åker jag till stan för lite ärenden. Vet inte vars jag far sen, om jag far till mig eller Simon. Ska övningsköra ikväll så kanske är hemma tills Simon slutar, det får vi se. Nu ska jag i alla fall skynda mig upp för pappsen står här utanför och väntar på mig, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0