Tisdag

         
Tjolahopp
Blev en senare kväll igår vilket kändes imorse. Simon kom hem efter fyra och lagade mat, världens bästa är han allt! Efter det åkte vi och lämnade igen filmen och sen till mig. Jag övningskörde lite med pappa och sen åkte vi till Simon igen, blev rätt sent som inte kanske var planerat eftersom jag var dö trött redan vid sju.. vi väntade på sängkläderna som skulle tvättas klart osv.. Efter tolv kom vi i säng och kvart i sex ringde Simons klocka och jag hade lust att kasta den i väggen på ett ungefär, haha.. 
Vid åtta var det min tid att kliva upp och göra mig i ordning och få hämtning av pappa för att åka in till stan för ytterligare lite ärenden. Sen åkte vi förbi Ica och jag fick mig nå mat, och nu sitter jag här hemma och ska alldelens strax ut på en promenad med Diesel som idag var hemma och inte med pappa på jobbet. 

Sen hade jag tänkt ringa till lite jobb och höra om praktikplats och sedan också till körskolan och boka in mig nu på måndag. Börjar bli riktigt rastlös utan skolan men attans vad skönt det är att slippa. 
Ne nu ska jag hoppa i skorna och ut på en promenad i det härliga vädret och sen ska jag tvätta och rensa lite bland mina saker. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0