Torsdag

Jaha, här ligger jag. Helt utvilad och inte trött för fem öre. Försökt somna om efter att Simon for vid sex men det var omöjligt. Och nu ids jag inte sova i två timmar då jag ska upp och äta lunch med pappa, så jag tänkte göra mig nå frukost och sen plugga lite och se lite weeds, sen efter jag och pappa ätit tror jag att jag far hem en sväng. Var hem igår och åt middag, palt blev det. Och våran trapp är nu borta så man måste klättra ner för en stege varje gång man ska ner. Något läskigt eftersom jag rätt höjdrädd, skönt att man inte är hemma så ofta, hade ju fått gå runt huset om jag hade velat hämta nå att dricka eller äta, haha.

Ska nog hem och dricka kaffe, kolla när nå gubbar jobbar och kanske träna lite. Vi får se, nu ska jag iaf kliva upp och äta något innan jag fixar mig. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0